logo

Dochádzkový systém

Kompletné riešenie evidencie dochádzky

Používať multifunkčné zariadenie okrem tlače, kopírovania a skenovania aj na pohodlnú a prehľadnú evidenciu dochádzky? Prečo nie - Konica Minolta prináša ďalší spôsob zefektívnenia a zjednodušenia práce v kancelárskom prostredí!

Čo tým získate?

  • zamestnanci získajú rýchly a dostupný spôsob evidencie svojej dochádzky
  • mzdové oddelenie bude mať vždy včas presné a bezchybné podklady
  • manažment má okamžitý prehľad o odpracovanej dobe zamestnancov
  • cloudové riešenie - žiadne starosti a nízke náklady

Popis riešenia

Investícia do riešenia dochádzkového systému vás nemusí vyjsť vždy draho. Pokiaľ už vlastníte multifunkčné zariadenie Konica Minolta, postačí Vám k tomu pár euro mesačne. Všetko čo vám totiž stačí je panel multifunkčného zariadenia. Získate okamžitý prehľad o odpracovanej i neodpracovanej dobe vašich zamestnancov. Znížite a spresníte prácu mzdovému oddeleniu tým, že budú mať včas presné a bezchybné podklady. Tie sa automaticky môžu importovať do mzdového systému, čím ušetríte čas svojim zamestnancom, ktorí sa už nemusia venovať vypĺňaniu pracovných výkazov. To všetko bez zdĺhavých inštalácií a nastavení – dochádzka funguje v cloude. Automatické aktualizácie, rýchle spustenie služby, okamžitý prístup k dátam, či automatické zálohovanie tvoria moderné riešenie evidencie dochádzky zamestnancov v každej inovatívnej firme, úrade, či spoločnost

 

Funkcie

 
  • Unikátne prihlasovanie pomocou panelu multifunkčného zariadenia
  • Dostupnosť dochádzkového systému 24 hodín denne
  • Nastavenie pracovných dôb, prerušení, tarifných intervalov s následným exportom do mzdových systémov
  • Intuitívny prehľad aktuálneho stavu prítomnosti, či aktuálneho salda
  • Prívetivé a jednoduché používateľské rozhranie
  • Prihlásenie zamestnanca pomocou karty, PINu, či odtlačku prsta, prípadne cez webové rozhranie
  • Možnosť prístupu odkiaľkoľvek a kedykoľvek
  • Import údajov z personálneho systému a rôzne stupne oprávnení prístupov k dátam
  • Možnosť generovania pracovných plánov
  • Sledovanie denných či mesačných prehľadov v prehľadných reportoch

Prospekt Dochádzkový systém




Nastavenie súborov cookies
Na fungovanie našej webovej stránky používame nevyhnutné cookies (essential cookies) umožňujúce realizovať základné funkcionality webovej stránky. Tieto cookies môžete zakázať zmenou nastavení Vášho internetového prehliadača, čo však môže ovplyvniť fungovanie webovej stránky. Radi by sme tiež využívali dobrovoľné cookies (non-essential), ktoré nám pomôžu zlepšiť fungovanie našej webovej stránky. Pre ich povolenie, prosím, odkliknite súhlas.
Ochrana osobných údajov  |  Informácie o cookies
Súhlasím Prispôsobiť Odmietnúť
Naspäť
Podrobné nastavenie cookies
Súbory cookie používame na zabezpečenie základných funkcií stránky a na zlepšenie vášho používateľského zážitku. Svoj súhlas pre každú kategóriu môžete kedykoľvek zmeniť.
Nevyhnutné cookies
 
Technické súbory cookies sú nevyhnutné pre správne fungovanie našej webovej stránky. Tieto sa využívajú najmä na uchovávanie Vašich produktov v košíku, zobrazovanie obľúbených výrobkov, nastavenie Vašich preferencií a nákupného procesu. Pre využívanie technických cookies nepožadujeme Váš súhlas, ale spracúvame ich na základe nášho oprávneného záujmu. Váš prehliadač môžete nastaviť tak, aby blokoval alebo Vás upozorňoval na takéto súbory. V takom prípade však nemusia niektoré časti našej webovej stránky správne fungovať.
Analytické cookies
 
Analytické cookies nám umožňujú meranie výkonu a počet návštev našej webovej stránky.
Marketingové cookies
 
Marketingové cookies sú využívané reklamnými a sociálnymi sieťami na prispôsobenie zobrazovaných reklám tak, aby pre vás boli čo najzaujímavejšie.
Povoliť všetky Povoliť zvolené Odmietnúť
Uložiť Odmietnúť