logo

Digitálne podpisovanie zmlúv

Aplikácia pre elektronické podpisovanie dokumentov

 

   Elektronický podpis

V súlade so štandardom eIDAS a s rôznymi možnosťami overenia totožnosti podpisujúcej osoby (AML, BankID, mikroplatby...).

   Prehľad o stave dokumentov a podpisov

Zmluvy a dokumenty máte prehľadne na jednom mieste vrátane sledovania ich stavu v reálnom čase.

   Vytváranie dokumentov a zmlúv

Alebo nahrajte vlastné súbory vo formátoch PDF, MS Word, Excel a ďalších, vrátane revízií, schvaľovacieho koliečka alebo komentárov.

   Jednoduchá integrácia do podnikových systémov

Integrácia do systémov od SAP cez účtovné systémy až po Microsoft 365 v priebehu niekoľkých dní.

 

 

 

Autorizácia podpisu funguje rovnako ako platby v banke. Signi poskytuje 100% platný a bezpečný elektronický podpis. V súlade s normou eIDAS sú tieto dokumenty platné v celej EÚ. Elektronický podpis sa vzťahuje na 97 % všetkých firemných dokumentov. Na vzdialenú identifikáciu, ktorá vám pomôže zefektívniť a automatizovať vaše procesy, môžete využiť služby Bank Identity alebo autentifikačné služby až do úrovne AML.

 

   Garantujeme 100 % zabezpečenie vašich dokumentov a údajov, vďaka najmodernejším metódam šifrovania.

 

Auditný záznam k podpísanému dokumentu

 

 

  • Pre každý dokument zaslaný prostredníctvom aplikácie na podpis alebo schválenie/akceptáciu existuje kontrolný zoznam(list).

  • Ten zahŕňa podrobné informácie o prijatí alebo podpísaní dokumentu - kedy, na akom zariadení, na akej IP adrese atď., prostredníctvom akého e-mailu a telefónu, či bol vykonaný biometrický podpis atď.

  • Manipulácia s dokumentom prebieha výlučne v kontrolovanom prostredí aplikácie a podpisovateľ ju nemôže ovplyvniť, napr. zmenou dátumu na svojom počítači.

  • Dokument je k dispozícii súdnemu znalcovi alebo kontrolnému orgánu.

 

Rýchle pripojenie k aplikáciám, ktoré už používate

 

  • Stačí pár dní a elektronické podpisovanie sa stane prirodzenou súčasťou vášho tímu a firemných procesov. Integrácia so softvérom ERP, CRM, DMS od SAP po Teams je vďaka pripraveným konektorom hračka.
  • Prečo je to výhodné? Prepojením aplikácie s vaším súčasným softvérom získate kontrolu nad celou agendou dokumentov vo vašej firme z jedného miesta.

 

Šetrite čas a náklady

 

 

 

 

Čo potrebujete k využitiu SIGNI

  • Podpísať dokumenty môžu všetky strany nezávisle na sebe - kľudne na druhom konci sveta a napriek tomu v rovnakom čase.

 




Nastavenie súborov cookies
Na fungovanie našej webovej stránky používame nevyhnutné cookies (essential cookies) umožňujúce realizovať základné funkcionality webovej stránky. Tieto cookies môžete zakázať zmenou nastavení Vášho internetového prehliadača, čo však môže ovplyvniť fungovanie webovej stránky. Radi by sme tiež využívali dobrovoľné cookies (non-essential), ktoré nám pomôžu zlepšiť fungovanie našej webovej stránky. Pre ich povolenie, prosím, odkliknite súhlas.
Ochrana osobných údajov  |  Informácie o cookies
Súhlasím Prispôsobiť Odmietnúť
Naspäť
Podrobné nastavenie cookies
Súbory cookie používame na zabezpečenie základných funkcií stránky a na zlepšenie vášho používateľského zážitku. Svoj súhlas pre každú kategóriu môžete kedykoľvek zmeniť.
Nevyhnutné cookies
 
Technické súbory cookies sú nevyhnutné pre správne fungovanie našej webovej stránky. Tieto sa využívajú najmä na uchovávanie Vašich produktov v košíku, zobrazovanie obľúbených výrobkov, nastavenie Vašich preferencií a nákupného procesu. Pre využívanie technických cookies nepožadujeme Váš súhlas, ale spracúvame ich na základe nášho oprávneného záujmu. Váš prehliadač môžete nastaviť tak, aby blokoval alebo Vás upozorňoval na takéto súbory. V takom prípade však nemusia niektoré časti našej webovej stránky správne fungovať.
Analytické cookies
 
Analytické cookies nám umožňujú meranie výkonu a počet návštev našej webovej stránky.
Marketingové cookies
 
Marketingové cookies sú využívané reklamnými a sociálnymi sieťami na prispôsobenie zobrazovaných reklám tak, aby pre vás boli čo najzaujímavejšie.
Povoliť všetky Povoliť zvolené Odmietnúť
Uložiť Odmietnúť