V súlade so štandardom eIDAS a s rôznymi možnosťami overenia totožnosti podpisujúcej osoby (AML, BankID, mikroplatby...).
Zmluvy a dokumenty máte prehľadne na jednom mieste vrátane sledovania ich stavu v reálnom čase.
Alebo nahrajte vlastné súbory vo formátoch PDF, MS Word, Excel a ďalších, vrátane revízií, schvaľovacieho koliečka alebo komentárov.
Integrácia do systémov od SAP cez účtovné systémy až po Microsoft 365 v priebehu niekoľkých dní.
Autorizácia podpisu funguje rovnako ako platby v banke. Signi poskytuje 100% platný a bezpečný elektronický podpis. V súlade s normou eIDAS sú tieto dokumenty platné v celej EÚ. Elektronický podpis sa vzťahuje na 97 % všetkých firemných dokumentov. Na vzdialenú identifikáciu, ktorá vám pomôže zefektívniť a automatizovať vaše procesy, môžete využiť služby Bank Identity alebo autentifikačné služby až do úrovne AML.
Garantujeme 100 % zabezpečenie vašich dokumentov a údajov, vďaka najmodernejším metódam šifrovania.
Pre každý dokument zaslaný prostredníctvom aplikácie na podpis alebo schválenie/akceptáciu existuje kontrolný zoznam(list).
Ten zahŕňa podrobné informácie o prijatí alebo podpísaní dokumentu - kedy, na akom zariadení, na akej IP adrese atď., prostredníctvom akého e-mailu a telefónu, či bol vykonaný biometrický podpis atď.
Manipulácia s dokumentom prebieha výlučne v kontrolovanom prostredí aplikácie a podpisovateľ ju nemôže ovplyvniť, napr. zmenou dátumu na svojom počítači.
Dokument je k dispozícii súdnemu znalcovi alebo kontrolnému orgánu.
Prečo je to výhodné? Prepojením aplikácie s vaším súčasným softvérom získate kontrolu nad celou agendou dokumentov vo vašej firme z jedného miesta.
Podpísať dokumenty môžu všetky strany nezávisle na sebe - kľudne na druhom konci sveta a napriek tomu v rovnakom čase.