Vážený zákazník,
Ak máte akýkoľvek problém s produktom OKI a chcete podať reklamáciu, prosíme, aby ste postupovali nasledovne:
1. Žiadate reklamovať zariadenie OKI v záručnej lehote, prosím stiahnite si formulár a vypísaný formulár nám pošlite na mail: dispecing@reficier.sk . Následne Vás budeme kontaktovať a dohodneme postup riešenia.
Záručný formulár si stiahnete tu: ZÁRUČNÝ_FORMULÁR
2. Žiadate reklamovať OKI spotrebný materiál, zariadenie už nie je v záručnej dobe.
Následne horeuvedené informácie prosím pošlite na mail dispecing@reficier.sk a budeme Vás kontaktovať a navrhneme postup vyriešenia reklamácie.
Vaša spokojnosť je pre nás prioritou a sme tu, aby sme vám pomohli vyriešiť akékoľvek problémy s našimi produktmi. Ďakujeme za vašu dôveru a spoluprácu.
S pozdravom, Tím Reficier